Hlavní stránka » Krása a Zdraví

Jak hubnout a přitom nehladovět…

20 dubna 2016 Žádný komentář

Venku je stále ošklivo, ale přesto nemusíte vzdát boj se svou postavou. Pojďme nastartovat své tělo, ať se pěkně v létě můžeme svému partnerovi ukázat v pěkných plavečkách.

Sice se nám přes zimu nechce nic dělat (ještě aby jo, když je tak sychravo a zima). Takže přibíráme a přibíráme. Mám pro vás pár rad, jak si pomoci v nakopnutí organismu.

1) Vykašli se na měření čehokoliv

Je zbytečné měřit obsah cukrů, bílkovin a podobných hodnot ve tvém jídelníčku. Pravidelně se stravu jídlem z kvalitních surovin (musí být čerstvé, nepoužívej hotové prefabrikované polotovary, bez chemických éček a zlepšovatel). Výborné jsou věci od farmáře či BIO.

2)      Začni pořádnou snídaní…

Džus z čerstvého ovoce (zapomeň na krabicáky – pěkně si vymačkej normální ovoce do sklenice).

Vyzkoušej sypané zelené čaje x pu-erh čaj, případně maté – všechny tři kousky obsahují vysoký obsah kofeinu a teinu – oba skvěle podporují spalování.

K jídlu si dej celozrnný chléb (zasytí a dá více energie než bílý) a k tomu tvaroh/žervé (čím čerstvější, tím lépe – vyvaruj se na taveňáků, jsou jen zlo).

Nezapomeň na zeleninu – pár cherry ještě nikoho nezabilo. U zeleniny na množství nezáleží – čím více, tím lépe.

3)      Pravidelně se stravuj během dne

Jez menší porce, zkus třeba 5-6x denně jíst – ale ne tak, abys jedla 6 denně své obvyklé porce – jen je pěkně zmenši a rozděl.

A HLAVNĚ – NEHLADOV

Ještě nikdo dlouhodobě nehubnul díky hladovění. Vždycky když s ním skončíte, tak znovu přiberete.

4)      Pokud vám to nestačí, nechte si sestavit jídelníček na míru.

Naše rady vám pomůžou, ale jídelníček vytvořený přímo na míru vašem stavu, zdraví a věku bude vždy lepší. Sjednejte si bezplatnou schůzku s výživovým poradcem (zde si přečtěte nejčastější otázky lidí, kteří si sjednají takovou schůzku) a řiďte se doporučenými radami.

Podobné články:

Přispěj svým názorem k článku - tvůj názor nás zajímá:

Můžeš využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento magazín podporuje Gravatar.