Krása a zdraví

Vyhrajte kosmetiku a luxusní parfémy

dívčí lookLéto je v plném proudu, jenže bohužel už za měsíc bude většina z nás sedět ve školních lavicích. Co si takhle zbytek prázdnin pořádně užít a třeba i něco vyhrát? Jak že to myslím? Co si zasoutěžit v soutěži o kosmetiku a parfémy? Že takové soutěže se neobjevují jen tak, a že mají složitá pravidla?

Tak to nejspíše neznáte SMS soutěž na smskni.cz, kde právě probíhá soutěž o výše zmíněnou kosmetiku a parfémy. Jedná se především o sadu péče o tělo od Avonu, parfém Lacoste Essential, či parfém Escalade Escada. Že to zní lákavě, ale jak se soutěže zúčastnit?

Parfém Escada Parfém Escalade Escada

Sada péče o tělo od Avonu obsahuje pleťový krém, hydratační šampon, sprchový gel, chladivé mléko a revitalizační krém na ruce. Tedy vše co každá dívka jistě využije. O výhře parfému Lacoste Essential, či Escalade Escada je škoda mluvit, protože každá si nejspíše dokáže představit, co je to za exkluzivní parfémy. A jak je tedy vyhrát?

parfém Lacoste Essential parfém Lacoste Essential

Není nic jednoduššího než přejít na zmíněnou stránku (http://www.smskni.cz/kosmetika-a-parfemy/) a zaslat soutěžní smsku v daném tvaru na uvedené číslo. Samosebou ta smska není zadarmo, stojí 50 korun. Jenže je dobré zmínit, že každá zaslaná 25tá smska vyhrává (v případě soutěže o kosmetickou sadu péče o tělo od Avonu), takže šance je opravdu vysoká a hlavně 50 korun není moc. Přeci jenom výhry mají poměrně vysokou cenu, tak co se nepokusit je vyhrát?

péče o tělo Avon péče o tělo Avon

Pokud nevyhrajete hned napoprvé, tak v příchozí smsce se dozvíte, kolik sms ještě zbývá do výhry. Můžete si tak lehce zjistit, jestli se vám vyplatí poslat další smsku hned, nebo až po chvíli, kdy si myslíte, že ostatní soutěžící odeslali své smsky. Když dobře odhadnete počínání ostatních soutěžících, tak s trochou štěstí můžete vyhrát hodnotné ceny za pár smsek.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..