letní dívkaHromadné slevy – jistě jste toto slovní spojení už slyšeli. V minulém roce toto odvětví se dostalo na vrchol zájmu široké veřejnosti a ani rok 2011 nebude jiný. Proč taky? Vždyť na tomto modelu obchodování vyhrává každý – jak prodejce, tak kupující (tedy my!).

Princip kolektivního nakupování je v tom, že prodejce nabídne slevu na určité zboží, či službu. V tom není nic divného či revolučního si říkáte. Jenže tato sleva může dosahovat i zajímavých čísel (50%, 60 % atd.) Už jste pozornější viďte – jen si to představte, zajít si například na masáž, která vás bude stát o polovinu méně.

Má to samozřejmě háček (jako všechno) – sleva bude platná, až když se o ni přihlásí určitý počet zájemců – někdy to bude 50 a někdy zase tisíce – to záleží na prodejci. Takže pokud chcete získat tu slevu, tak buď seženete velké množství přátel, kteří by do toho šli s vámi, nebo se přidáte už k těm zájemcům, kteří projevili zájem o slevu a vás tak posunuli o krůček k vytoužené slevě.

Říkáte si, že to je fajn, ale nevíte kde se dostat k hromadným slevám? Zkuste například Slevo.cz. Jedná se o internetový agregátor hromadných slev, který každý den zobrazuje nabídky hned několika prodejců – můžete tak získat se slevou například bezbolestnou liposukci, dvoudenní kurz snowboardingu, nebo například večeři v restauraci.

Slevo.cz v sobě obsahuje slevové nabídky od několika zprostředkovatelů hromadných slev – z těch známějších to jsou například MyDeals, Slevoweb, nebo KupDnes. Je tak zajištěno dostatečné množství slev – takže na co čekáte? Běžte si koupit něco a využijte hromadné slevy.